Sıkça Sorulan Sorular

Soru 1: Web sitenizden nasıl sipariş verebilirim?

Web sitemizde yer alan geniş ürün seçeneklerinden dilediğiniz ürünleri seçip sepetinize ekleyin ve ardından siparişinizi tamamlamak için gerekli yönergeleri takip edin. Ödeme adımından sonra siparişiniz bizlere ulaşacaktır. 

Soru 2: Siparişlerim ne kadar sürede teslim edilir?

Hafta içi 14:00’a kadar vereceğiniz tüm siparişleriniz aynı gün içinde anlaşmalı kargo şirketimize teslim edilmektedir.

Soru 3: Sipariş verirken hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz? 

Siparişlerinizde kredi kartı ve banka havalesi seçeneklerinden herhangi birini tercih edebilirsiniz. 

Soru 5: Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Sipariş takibi yapabileceğiniz referans numaranızı ödeme aşamasından sonraki ekranda ve sonrasında da "sipariş takibi” bölümünde görüntüleyebilirsiniz.

Soru 6: Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?

Türkiye’nin her iline gönderileriniz ( SÜRAT Kargo) ile gönderilmektedir.

Soru 7: Üyeliğime giriş yapamıyorum.

Şifrenizi sıfırlamadan önce büyük/küçük harf duyarlılığına dikkat ederek giriş yapmayı tekrar deneyebilirsiniz. Üyeliğinize ait kullanıcı adınızı veya şifrenizi hatırlamıyorsanız, 'Şifremi Unuttum' adımından hesabınıza kayıtlı e-posta adresinizi girip, mailinize gelen link üzerinden şifrenizi yenileyebilirsiniz. 

Soru 8: "Şifremi Unuttum” adımını yaptığım halde hesabıma giriş yapamıyorum.

Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek için site alt yapımızı Aralık 2025 tarihi itibariyle yeniledik.

Soru 9: Değişim işlemini nasıl yapabilirim?

Web sitemizde satın almış olduğunuz ürünlerle ilgili değişim yapılmamaktadır. Ancak paketleri açılmamış ve tekrar satılabilir özelliğini kaybetmemiş olan ürünler için iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Soru 10: Siparişimi iade edebilir miyim?

İade etmek istediğiniz ürün veya ürünleri siparişinizi oluşturma tarihinizden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Soru 11: İade işlemleri için takip etmem gereken yöntemler ve adımlar nelerdir?

İade talepleriniz için;

Vergi mükellefiyseniz; iade faturası düzenlemenizi rica ederiz. İade faturasına kargo ücreti ilave edilmemektedir. İade talebiniz, iade faturası olmadan işleme alınmamaktadır. 

Vergi mükellefi değilseniz; faturanızın üzerinden iade sebebini seçip, isim ve soy isminizle imzalayarak SÜRAT Kargo anlaşma numaramız 1477071834 ile (SÜRAT Kargo) şubelerine iade edebilirsiniz.

Soru 12: İade tutarı ne zaman hesabıma geçer?

İade tutarı, iadenizin tarafımıza ulaşmasını takiben kredi kartı ve havale ile ödemelerde 2 hafta içerisinde banka hesabınıza iade edilmektedir.

Soru 13: Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Anlaşmalı kargo firması ürünleri eksiksiz ve hasarsız olarak teslim etmekle yükümlüdür. Teslim almadan önce dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda ‘Hasar Tespit Tutanağı’ hazırlatmanız gerekmektedir. Kargo görevlilerinin hasar tespit tutanağında belirttikleri açıklamalara dikkat ediniz. Örneğin, "Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır." gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanmasına ve iade esnasında soruna neden olabilir. Tam ve detaylı ifadelerle tutanak yazılması için görevliyi uyarınız. Ürününüzü teslim alırken siparişin sizin adınıza olduğundan emin olunuz.

Soru 14: Kullanım hatası sonucu ürün zarar görmüş veya paketi açılmışsa ürünü iade edebilir miyim? 

Kullanılmış veya kullanım hatası sonucu zarar görmüş ve paketi açılmış ürünler iade alınmamaktadır. Orijinal ambalajı ile iade edilmeyen, paketi açılmış veya hasarlı ürünler, kargo ücreti müşteriye yansıtılarak müşteriye tekrar gönderilmektedir.

Soru 15: Toplu sipariş verebiliyor muyum?

Toplu siparişleriniz için kurumsal satış birimimize [email protected] mail adresinden bize ulaşabilir, ürünlerin temin ve fiyat bilgisini talep edebilirsiniz.

Soru 16: Stokta olmayan ürün/ürünler ne zaman stoklarınıza girer?

2.000 metrekarelik depomuzda tüm ürünlerimizi her zaman stokta bulundurmaya büyük özen gösteriyoruz. Stoğu biten ürünlerimizi de en hızlı şekilde tedarik etmek için çalışıyoruz.

Ürün sayfasında yer alan ‘’Gelince Haber Ver’’ alanına mail adresinizi girerek, ürün stoklarımıza girdiğinde size göndereceğimiz eposta ile ilk siz haberdar olabilirsiniz. 

Soru 17: Logo veya özel tasarım baskılı ürün yapabiliyor musunuz?

Basklı ürün çalışmalarımız bulunmaktadır. Firma logonuz, baskı yaptırmak istediğiniz ürünün adı ve kaç adet alım yapmak istediğinizi iletişim bilgileriniz ile [email protected] mail adresimize iletmeniz durumunda kurumsal satış birimimiz sizlere destek olacaktır.

Soru 18: Firma adresinizden ürün alımı yapabilir miyim?

Hafta içi 10:00 – 16.30 saatleri arasında Ömerli Mahallesi Hakkı İleri Caddesi No.56/3 Arnavutköy - İstanbul adresimize gelerek satın almak istediğiniz ürünleri elden teslim alabilirsiniz.

Soru 19: Size nasıl ulaşabilirim?

Bizlere [email protected] e-posta adresinden 7/24 ulaşabilirsiniz. 

Ayrıca hafta içi mesai saatlerinde (09:30-17:30) sitemizin sağ alt tarafında logosu bulunan canlı destek bölümünden veya +90 216 693 19 37 numaralı telefonumuzdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.